EN GANSKA FIN DAG
 
Idag har det varit en fin dag! Imorses när jag gick till jöbbäh' öste det ner något snöblandat ifrån himlen så att jag blev totalt jävla dyngsur och jag kände mest bara att jag inte orkade? Men efter frukosten och lagom tills jag och min barngrupp kom ut hade det lugnat sig och solen kikade fram istället, så vi spenderade hela förmiddagen i skogen. Riktigt skönt! Nu är halva arbetsveckan dessutom avklarad och jag har faktiskt två väldigt sköna dagar kvar. Jag öppnar både imorgon och på fredag och slutar därför tidigt. Visserligen ska jag hem imorgon vid halv ett och sedan tillbaka till jobbet på eftermiddagen för att ha ännu ett möte (hade nämligen ett igår också) men det gör inte så mycket. Skulle tro att det är ganska snabbt avklarat faktiskt och sedan har jag ju som sagt världens goaste fredag att se fram emot. Jobba 6:30 - 11:00 är inte fy skam alltså. För jädra fint!
 
Det enda som suger är att vi, som det ser ut just nu, ska till veterinären med Lowe på fredag eftermiddag. Igår kväll började han harkla sig och det höll i sig hela natten. Vet inte hur många gånger jag vaknade av att han gick fram och tillbaka och gjorde konstiga läten ifrån sig. Det har hängt i under dagen iallafall, speciellt då han skällt eller kopplet dragits åt runt halsen när han varit ute. Jag och Lowe stod utanför Ica förut och väntade på Jeppe som var inne och handlade och givetvis fick han någon slags hostattack så att alla som gick förbi vände sig om och tittade. Fattar inte hur jävla högt han kan låta, haha. Nu under kvällen har det blivit bättre, som tur är, så vi får väl hoppas på att det inte är något allvarligt. Antingen så är det något litet som satt sig i halsen på'n eller så är det väl någon slags förkylning. Vi får se! Mitt hjärta går ju sönder när han inte är som han brukar..