HEJ!
Att säga att jag har självdisciplin skulle vara en lögn. Jag har fortfarande inte fixat någon ny laddare till datorn och det är därför det ekar tomt här då jag hatar att blogga från mobilen. Tycker inte att det blir snyggt och pilligt känns det också. 
 
Just nu är jag inne på sjunde dagen av både ofrivillig och frivillig vila från gymmet. Tidigare i veckan ville jag verkligen inte gå dit då vädret var magiskt och jag bra mycket hellre spenderade kvällarna på balkongen istället för hantlarna.
 
 
Senare under veckan hade jag tänkt att masa mig till gymmet oavsett väder men så kom något som kallas för vardagen emellan. Möte på jobbet och så upptäckte jag eksem på Lowes kinder en morgon så det var raka vägen till veterinären den dagen och jag kunde omöjligt gå ifrån honom sen. Stackars lilla hjärtat, vad han ser ut och vad jobbigt han har haft det.