hallelujah
Idag var jag inte in da zone för skolan så jag slaggade lite extra länge. Det var skönt som fan. Sen är jag hade vaknat städade jag lite i mitt rum och sen la jag mig soffan och sov ett par timmar till. Jag är ganska så bra på't faktiskt. Vid fyra träffade jag iallafall Högqvist och vi drog och solade lite. Det tog hyffsat bra idag faktiskt. Ett litet tips till omgivningen är att man inte ska sola med armband på sig, iallafall inte sju stycken egenpärlade på samma arm. Jag har fetaste vita sträcket där. Inte speciellt vackert, men waeffah. Jag kan nog leva med det.

För en stund sen kom vi hem hit till pappa. Det är ff här idag. Min kära far har åkt till Finland med jobbet så jag hoppas att han har det trevligt och överlever. Högqvist och jag har kikat på Idol och Amanda pissade ju så jävla hårt på både Marie och Andreas. Vi satt och snackade så jävla mycket skit om dom. Jag råkade vara sådär extra rolig så Högqvist spillde ut loka i min säng. Men ja, det gjorde inget. Vi lär väl bli kvar vid teven fram tills att Idol är slut. Det kommer nog en extra vän hit om en stund också. Trevligt värre!

"Vet du vad dom sa på stan när jag visa mitt rövhål?
-Hej Andreas, är du ute och går?"

"Peter Jidhes keuk i min reuv är nått för maj"