På återseende

Nu är jag faktiskt ganska så sugen på att komma iväg. Har haft ont i magen under hela kvällen och jag måste erkänna att det fälldes ett par tårar också. Har inte varit det minsta på hugget för att åka ifrån allting, men nu (Förmodligen tack vare världens bästa telefonsamtal) känner jag att det kommer bli bra. Det är nästan straffbart att sitta och gnälla på en Cypernresa känner jag.

Ta hand om er här hemma nu, speciellt Höggan och Cathi. Puss på er för att ni är så jävla bra jämt! Jag lovar att sola och bada åt er om ni lovar att ha massa skvaller åt mig när jag kommer hem på måndag kväll, haha.

(Puss på dig också mister V. You make me speechless).

#1 - Anonym

min emma <3

#2 - Cathi

du... jag kommer ha massor av skvaller när du kommer hem, vänta du bara! ;D hahah. ja, sola lite och bli lite brun åt mig med. har bleknat så otroligt mycket. PUSSSS<3

#3 - Emma

åhåh, hoppas du får en kanonbra vecka nu Caaazon:) VI SES OM SISÅDÄR 8 DAGAR <3

#4 - Cathi

nu får du förbaskningen ta och komma hem!! :(

#5 - Cathi

nu får du förbaskningen ta och komma hem!! :(