Nu sticker jag!
Jag skulle ha gått upp halv nio idag men istället vaknade jag fyrtio minuter senare och fick panik. Rusade upp och kastade på mig lite smink och kläder och jag blev faktiskt färdig i tid. Förstår inte hur jag har kunnat va så trött bara för jag somnade inte alls sent igår. Visserligen satt Viktor och Danne (Jag är lyckligt lottad som fick hit ännu en hockeynörd igår) inne i teverummet och skrek rakt ut ungefär halva natten och när dom inte gjorde det så snarkade dom ikapp, men jag sov ganska bra ändå. Kunde inte med att gå in och säga till dom, dom är ju så söta.

Om tio minuter sticker jag ner till my beloved och vet ni vad? Jag ska stanna där i tio dagar. Det betyder att jag inte kommer hem förrens nästa år. Det låter nästan otäckt... Fast det är ju aldrig fel att komma till Växjö och spendera massa tid med Victor så jag lipar inte för det. Dessutom ska vi ju till Malmö den 5-6 januari och det kommer bli great!

Nu ska jag packa ner det sista, ta på mig jackan och sen drar vi. Have a nice day mates.



I'm gonna miss ya Höggan. Har vi någosin varit ifrån varandra SEXTON dagar förut? Jag funderar på om detta kanske kommer att bli min död...
#1 - Höggis

åh neeeej... snacka om att jag blev deppig nu, hade inte riktigt luskat över alla dagarna innan. :( :( god bless the phone! <3

#2 - Emma

Haha, det känns ju tungt ända in i själen. Du kan ju dock trösta dig med att du såg en riktigt superstar idag. Vi är nog ganska jämbördiga, Krisse och jag ;D



Take care. Loooove!