looove is in the air
image36Vill du veta en sak? Du är fan i mig allt man kan begära. Helt klart världens bästa bästis. Jag kan inte göra annat än att le när jag tänker på allt vi har varit med om tillsammans. Det har snart gått elva år. Elva år sen vi stod där i samma bassäng på Odenbadet och kom fram till hur tufft det var att båda hette samma. Elva år sen vi blev återförenade bara sådär och hamnade i samma klass. Elva år sen vi praktiskt taget blev oskiljaktiga. Tack för den 31 juli -97.

Vi är kanske inte direkt dom där som håller på och skriver kärleksförklaringar till varandra dagligen, och det känns bra. Vi är vi liksom. Jag säger som vi alltid har sagt: Det duger inte bara med en Emma, det måste vara två för att funka. Just idag iallafall så vill jag bara att du ska få veta att jag tycker om dig sjukt mycket. Det finns så många saker du gör för mig som ingen annan skulle lyckas med.

Jag hoppas att våra elva år blir minst lika många till, för vem skulle jag vara utan dig? Nä, precis. Ingen alls. Det är iallafall så det känns. Tack för att du har stått vid min sida så länge och tack för att du har velat uppleva så mycket sjukt tillsammans med mig. Ingen annan hade gjort det bättre än oss. Ingen alls. Sååå, Emma Högqvist.. I love you.


#1 - Emma

Åh jisses.. Nästan första gången som jag är speecless (stavas det så?)
Jag är så kär i oss alltså, och mest i dig. Denna eviga bästis-kärlek.

(L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L) (L)

#2 - Emma

Du missade ett h, men bara för det är du så
får du göra det felet. Puss på oss, fast mest
på dig! Evig bästiskärlek låter fint. Vi är bra.