just another day
Vaknade 9:00 bredvid darling. Slängde på mig kläderna. Fick skjuts hem. Fixade till mig lite. Blev upphämtad av världens sötaste morfar. Blev avsläppt utanför Arbetsförmedlingen. Satt på ännu ett ovärt möte. Ringde hem till mormor och morfar för att be om skjuts igen. Mormor frågade om jag ville ha mat. "Yesbox" sa jag. Blev hämtad. Åt pannkakor och hade en skön pratstund med mormis. Åkte med ut till Floby. Hämtade Amanda på fritids. Lekte med lera och pysslade med lite annat. Fikade. Blev hämtad av mamma och Inge.

Och nu sitter jag här, helt ensam om övergiven i Sebbes rum. I och för sig är han och min sväris utanför och bär lite sten och grejer. (Dom har till och med arbetskläder på sig. Inte helt fel om jag får säga mitt, hea heaaaa).

Nu ska jag sno iPoden bredvid mig och slå rekord på en jävla massa spel.
Smell ya!