dag 15- femton random fakta om mig själv.
- Jag och Emma vurpade med cykeln för fyra-fem år sen vilket slutade med en hjärnskakning, och sen dess har jag inte cyklat. Förut var det för att jag var avskräckt men idag är det mest för att jag inte har något behov av det.

- Det som står högst upp på min önskelista just nu är ett körkort. Tyvärr har jag typ intalat mig själv att jag ALDRIG kommer att fixa att ta ett för att det verkar så jävla svårt. Lite självförtroende hade inte skadat!

- Jag försöker vara duktig och låta bli att dricka Coca Cola, men det slutar alltid i monsterhuvudvärk eftersom att jag är beroende utav koffein.

- Jag har haft min mobil i flera månader, men fattar fortfarande inte ett skit.

- Jag blir rörd för väldigt mesiga saker.

- Ända sen jag var liten har jag låtit bli att äta upp kanterna på brödet. När jag jobbar så käkar jag givetvis upp hela mackan för att föregå som gott exempel, men hemma så slänger jag dom.

- Jag ska tatuera mig den 8 april och är livrädd för att jag inte ska klara av smärtan. När jag spelade handboll var jag ingen lipsill direkt, men nu för tiden tål jag inte speciellt mycket.

- Jag tänker ganska ofta på framtiden.

- Min fina vän Ida och jag har börjat smida lite planer inför hösten och jag håller tummarna för att det verkligen kommer att bli av.

- Jag hatar att misslyckas/förlora. För ett par veckor sen testade jag ett nytt recept på en kladdkaka som givetvis blev skitdålig och sen dess har jag inte rört min receptbok. Jag klarar heller inte av att förlora på vanliga spel, t.ex. Fia med knuff and so on. Skamligt.

- Jag gillar att sjunga och önskar egentligen att jag gjorde det oftare.

- Trots att jag snart fyller 20 år så gillar jag att sitta i folks knä och det har jag gjort sen jag var liten. Så fort min släkt är samlad går jag från knä till knä, men oftast är det mammas eller mormors knä jag hamnar i.

- Under vissa perioder är jag en riktig bokmal.

- Jag har världens sämsta tänder och får hål jättelätt, därför borde jag inte äta så jävla mycket godis som jag gör.

- När jag bara går hemma har jag inte på mig något annat än mjukisbyxor eller min Onepiece.
#1 - mathilda

vad ska du tatuera för någonting? puss

#2 - mathilda

sv: fan va nice! ska tatuera mig några dagar efter dig, hhi :)

#3 - Emma

svar: myran är jag på! :)