21:52
Jag önskar att jag hade nåt kul att komma med. Att jag var en sån där intressant människa som gjorde massa kul om dagarna och tog tusentals fina foton jag kunde visa er. Eller att jag var sådär himla duktig på att skriva och kunde få världens simplaste mening att låta hur fin och klok som helst. Jag önskar att jag hade nånting här som fick er att vilja läsa mer, mer, mer och lämna feedback och önskemål.

Och nej, det är inte meningen att ni ska tycka synd om mig, jag skriver liksom bara väldigt ärligt vad jag känner just för tillfället. Imorgon kanske jag inte ens kommer bry mig. Jag kanske kommer tycka att den här stackars bloggen som jag inte har kunnat slita mig ifrån på flera år inte spelar så stor roll. Men idag bryr jag mig faktiskt.

Så, en liten note till mig själv: skaffa inspiration och plocka med dig kameran.

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa.
Puss på er!
#1 - Marie

emma, om det är till någon tröst så går jag alltid in och läser, även om jag är sämst på att lämna kommentarer så är jag ändå här :)

#2 - klara

plocka med dig kameran, GILLA! ;)

#3 - cajsa

jag är också stammis här!