Lista.

Vilken dag är det idag? 
Klockan är ju över tolv, så det är väl torsdag antar jag. (Eller vadå antar? Det ÄR torsdag, det vet la jag).

Om du var en emoji, vilken skulle du vara då?
Alltså, min största favorit är ju pistolen, men det känns lite tråkigt att "vara den". Så jag hade väl antagligen varit den här: 

 Man kan ju alltid tolka det på olika sätt vad den egentligen symboliserar, men jag och Cajsa använder den när vi är ironiska/spelar nöjda. Typ "nä men det gör ingenting, jag vill ligga hemma och vara sjuk, jag har ändå ingenting annat för mig och jag är inte värd bättre heller". Och så gör vi den där lille emojin efteråt. Förstår ni?!
 

Vad ska du göra ikväll?
Med tanke på vad klockan är borde jag sova redan nu. Herregud, klockan är långt över tin'. 

Säg två bra uttryck:
1. "Att snusa på fel sida är som att kissa ur räva".
2. "Vi blåser av det"

Nummer ett är ett kungligt citat av ingen mindre än Cajsa, och nummer två är sådär fruktansvärt internt att jag inte ens tänker bry mig om att förklara för er. Två JÄVLIGT BRA uttryck iallafall. 

 

Vad blir du glad av få höra att du är?
Jag blir alltid lika glad när mamma kallar mig för "din dumma jävla onge". 

Vem saknar du?
Alexander och Amanda, mina småkusiner. Ändå hade jag lyxen att träffa dom en hel kväll på midsommardagen, men det hjälpte visst inte.

En bild på något som är asbra att ha:

 


Vad vill du ha?
En snygg solbränna, större muskler, längre hår, massor utav pengar och en utlandsresa. (Kom aldrig någonsin att påpeka att jag är ytlig, det vore ju ett jäkla påhopp..).

Vad tycker du är roligt?
När det går bra på gymmet. När människor jag tycker om lyckas. Att umgås/prata/göravadfansomhelst med Cajsa. Att titta på Eskil när han badar, mest för att låter precis som en gris då. Att spela spel tillsammans med hela min släkt. 

Vad tänker du baka i veckan?
Jadu , jag vet inte.. Ser jag ut som en bagare? Vad tänker du själv baka?

Hur ser du ut när du är nyvaken?
Till hänsyn mot alla med fullt fungerande ögon och syn gör jag valet att inte lägga upp någon bild på detta. 

Vem är du kär i just nu?
Jag är kär bröderna Winter i "Krigets unga hjärtan". Och för er som inte har sett det: klicka er in på SvtPlay och kolla nu DIREKT. Så jävla bra! 

Vad har du tänkt göra länge men inte gjort?
Ladda upp och skicka efter alla tusentals kort man har tagit det senaste, så några utav dom kan pryda min tomma vägg här hemma. Men jag har ju bara funderat på det sen i januari. Inte alls lång tid.

 

Vad händer i helgen?
Då ska jag bland annat åka tåg. WIHO!

Är listan slut?
Nej, det är den inte.