Kommer ni ihåg mig?
Hej på er, mina små fjun. Här ser ni en som har återuppstått! Jag antar att det är många utav er som har försvunnit härifrån för gott. Jag menar, mitt uppehåll har ju inte direkt varit kort...
 
Jag har fått lite lust för detta igen iallafall. När jag får tillgång till min dator så kör vi igen! Då tar vi nya tag med ny bloggdesign och allt, och så ska ni som är kvar få massa info om mitt liv. Bra va? 
#1 - Erika

Jag har saknat dina blogginlägg! När du skrivit lite om träning har jag blivit peppad och fått inspiration :) Många bloggare känns så tillgjorda på nått sätt, du känns mer naturlig och på riktigt, rolig och ärlig :)

#2 - klara

låter helt underbart gumman! glad för din skull med allt som har hänt just nu i ditt liv, ny kille, nytt jobb, ny stad, awesome jobbat!!! :D :D lycka till med allt, miss u ♥♥♥