Så äre

Hatar: denna jävla tiden på året. Jag förstår inte hur jag ska överleva det kommande halvåret med detta mörker och denna kylan när jag redan innan oktober ens är slut har stor lust att ungefär säga upp mig från jobbet, flytta ifrån Stockholm och hem till min mamma istället, lägga mig i min säng i mitt gamla rum och vakna upp igen när kalendern visar april månad.

Hissar: Moa & Matildas tvodd. Tjejer är bäst och ännu bättre är det om dom har samma fina dialekt som jag. Heja västgötaschlätta!

Förstår inte: varför jag här om dagen när jag var och handlade kände mig stolt när en personal svarade en tant att Falbygdens ost inte fanns och tanten svarade tillbaks att det var ju synd för hon och hennes man älskade den. Öh? Ungefär lika rimligt som att jag skulle känna mig stolt över om nån där hemma sa något positivt om Stockholm. Jag menar, det är ju inte jag som gör osten? Jag kommer bara därifrån.

Borde: börja träna igen men har tydligen under exakt ett års tid fastnat i soffpotatisstadiet och tycker att kinderäggschocklad är viktigare än squats.

Är: väldigt nöjd över min kappa som min mamma köpte åt mig sist hon var här uppe och hälsade på. / mvh, tjugotreårig tjej som jobbar heltid men får saker ändå pga. har snällaste mamman och är eventuellt lite bortskämd.

Förstår inte: hur många gånger en människa kan ändra sig eller hur dåligt minne man kan ha. Googlade igår fram bilder på hur jag ville klippa mitt hår inför mitt frisörbesök om två veckor och kom på idag att jag bara bokade in tid för färgning. Varför? För att när jag bokade tiden för cirka en vecka sen ville jag tydligen spara ut håret igen.

Har: fastnat i Farmville. Kommer på mig själv med att ha spelat i över en timme fast det känns som att det har gått tio minuter plus att jag sitter och svär högt för mig själv över varför inga idioter vill köpa mina varor och varför det ska ta så förbannat lång tid att få lite potatis att växa.

#1 - Emma

KOM IJÄN KOM IJÄÄÄÄN

..uppdatera!!

#2 - Seth

Haha farmville..

Med vänlig hälsning, tjejen som spenderar 2/3 av sin vakna tid framför candy crush :))