MIN RÄDDARE I NÖDEN
Ni som brukar kika in här vet ju att jag var inne i värsta läsa-bok-perioden för ett tag sen och jag tycker det är så gött när jag hamnar där. Har älskat att både läsa och skriva sedan jag var liten och gör det fortfarande. Men i takt med att jag började må lite sämre så försämrades både orken och framför allt koncentrationen, och nu under min sjukskrivning har det varit helt omöjligt för mig att läsa, även fast jag så gärna har velat nu när jag faktiskt har haft tid till det.
 
Storytel har blivit lite som min räddare i nöden, kan en säga. Det finns hur många bra böcker som helst att lyssna på. Dom första fjorton dagarna får en testa gratis om en vill det, men sen kostar det en liten peng i månaden om en väljer att fortsätta. Dock värt varenda krona om ni frågar mig! Det enda jag hade svårt för till en början var att hitta "rätt uppläsare" och det förstörde lite för mig. Tråkigt att hitta något en verkligen vill lyssna på och så irriterar en sig på rösten som läser boken för en. Men sen är jag ju känslig för sånt där också så det är antagligen bara jag som har det problemet...