2015 - 06 - 28
Idag har vi carpat skiten ur den här söndagen! Vaknade vid halv sju imorses och samtidigt som Jesper åkte till jobbet tog jag & Eskil dagens första promenad. När vi kom tillbaka hem igen ställde jag mig och gjorde iordning världens gofrulle till mig själv, som jag snyggt la upp på olika fat och tog massa kort på. 

.......
 
Eller så åt jag godis till frukost och det kanske är såhär det ser ut i vårt teverum just nu? ↑ 
Är det egentligen inte fantatiskt hur mycket saker en kan få plats med på så små ytor? Något som kan vara världens minsta soffbord rymmet alltså en skål, två glas, två olika sorters chipsförpackningar, två snusdosor, en burk med salsa, tre fjärrkontroller, en bok, ett ljusfat och en annan slags ljushållaremojäng. Har väl kanske ägnat en och en annan tanke åt att möjligtvis köra ett städrace här hemma innan dagen är slut.
 
Dock känns det så jäkla ovärt då Eskil tappar femtio procent av sin päls varje gång han reser på sig. Jag dammsög här senast igår eftermiddag och ändå ligger hans svarta små strån ÖVERALLT. Kanske i och för sig är lika bra att vänja sig då en tydligen ska hämta hem en egen hund om prick två veckor. Och på tal om honom så kanske det dessutom är idé på att göra något åt sladdkaoset ni kan skymta i bakgrunden. Känns lite som en nödvändighet om vi t.ex. vill kunna se på teve mer efter körvens ankomst.
 
#1 - Amanda Jona [SPONTAN]

Lät ju underbart :)