SÖNDAGSLISTAN

Hur har din dag varit?
Nå' jävulskt händelselös. Har sovit sju timmar på två dygn så jag var inte långt ifrån att gråta imorses när Lowe väckte mig kvart i sex och promt skulle ut. Däckade därför här i sängen på cirka en sekund i eftermiddags när han åkt iväg för att vara hos pappa några dagar.


Vad skulle du ha hetat om du inte fått det namn du har nu?

Queen E.

Vilket är ditt största beroende?
Coca Cola. Och så har ju snuset tillkommit på senare dar...

Vad gör du när ingen annan ser?
Sjunger och fuldansar framför spegeln, oftast i bara underkläder. Standard innan jag går ner till gymmet.

 

Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
Hypdokondri, utan tvekan. Trodde nästan när jag var yngre att jag hade det på riktigt, men tack och lov har det blivit bättre. Googlar sällan symtom och stressar upp mig nu för tiden. Tummen upp för det!

Vad beställer du på krogen?
Mojito, men här i Falköping får en nio utav tio gånger svaret "vi har tyvärr ingen mynta" och då brukar beställningen bli "gör något surt då, som smakar lime eller citron". Igår köpte jag dock två öl? Vad fan hände där?

Vilken är din största skräck?
Sprutor och fåglar. Har sån sjuklig fobi för't att det är galet. 

Vad har du funderat över på sistone?
Jag har faktiskt tvingat mig själv att inte fundera så mycket över huvud taget. Är annars expert på att överanalysera och älta grejer, men vad tjänar en egentligen på det? Saker som har hänt har hänt och det går inte att göra något åt i efterhand. Det är bättre att lägga energi på sig själv, på att göra saker som får en att må bra och att blicka framåt. 

Vem är den mest kända människa du talat med?
Håkan Hellström, kanske.

Vilket uttryck använder du lite för ofta?
Kan komma på mig själv, speciellt när jag pratar i telefon, att jag använder orden "ja, precis" eller "absolut" hur många gånger som helst. 

Har du någon gång fått en konstig komplimang som varit bra ändå?
Skulle möjligvis vara den jag fick den sommaren då jag & Cajsa var på Summerburst i Göteborg. En kille kom fram till mig och ba: "Öh! Jag måste bara få säga en sak till dig. Du är fan den häftigaste tjejen här på Ullevi". Jag tackade så mycket för komplimangen, varpå han forsatte: "Ja, alltså du är ju inte snygg, bara häftig". Haha, jahopp.. Tackarrrr. 

Summerburst 2013.

Vad gör du när du är ledsen?
Oftast lipar jag för mig själv, gärna inne i duschen. Vet inte varför en söker sig dit in? 

Har du någon gång slagit någon?
Ja. Kanske att en skulle handlat något annorlunda nu när en är äldre, men å andra sidan tycker jag fortfarande att hen som fick smällen verkligen förtjänade den.

Vad ser du fram emot just nu?
Att lönen ska rulla in på kontot så jag kan köpa lite nya träningskläder plus den snygga bikinin jag hittade när jag var nere på stan en sväng igår.