DINNER FOR ONE
 
Efter att ha jobbat hela jäkla dagen och mått som en pöse skit ungefär lika länge så var det mer än gött att svänga förbi Jespers jobb under min och Lowes promenadrunda för att hämta med lite mat hem. Kände bara att "god bless den här killen" för hade jag inte haft honom en dag som denna hade lillkroppen min antagligen fått klara sig utan föda ikväll. Att ställa mig vid spisen och slänga ihop något ätbart kändes nämligen helt jävla otänkbart. Har cirka noll energi och att inte mitt huvud sprängts i tusen bitar på riktigt än är för mig ett under. En biffsallad med goda grönsaker, tortillabröd och aioli hade mannen slängt ihop till mig iallafall. Fint som snus!
 
För en liten stund sen vann jag precis mitt och Lowes lilla krig som pågått en stund under kvällen. Den stora konflikten har rört följande ämne: är det ok att stå och skälla rakt ut i tusen decibel bara för att få uppmärksamhet? Jag stod på nej-sidan och Lowe hörde till ja-sidan. Till slut rann den lille bägarn' över för mig och därför är han nu inte välkommen in i vardagsrummet på en stund. "Tack och hej", sa jag och stängde ut honom i hallen. Schyst tjej ändå. 
 
Nu tänkte jag försöka kurera mig med lite cola och chips (har hört att det har gjort en jädra massa människor friska) och invänta Farmen. Hoppas på att må bättre imorgon bitti så att en slipper plåga sig igenom ännu en lång arbetsdag med dubbla fleecetröjor, halvsnorig näsa och jävulsk skallebank.