DEN NITTONDE JANUARI
 
Börjar ni tröttna på att endast se djuret på bild i denna blogg? Förstår faktiskt om ni gör't men det kommer antagligen vara så att han dyker upp här cirka varenda uppdatering fram tills 1) jag lägger ner denna blogg eller 2) djuret blivit så pass gammal att han lämnar jordelivet. Alltså får ni, om alternativ ett inte träder in, stå ut med den pälsbeklädda lille tjockisens ansikte i typ tolv år till. Om jag får säga mitt så är han ganska söt så ni borde inte ha några problem me't.
 
År 2016 kanske borde vara året då en tar tag i det här stället och ser till att bli mer aktiv? Men å andra sidan känner jag mest att jag inte orkar och att det dessutom finns NOLL intressanta saker att dela med sig utav. Livet är liksom livet. Ibland är det bra och ibland är det dåligt. Vissa perioder är det så bra att en vill tjuta utav lycka och andra perioder är det rent ut sagt bara skit. Men så är det väl för alla. Vardagen rullar på i sin vanliga lilla takt med jobb till exempel. På torsdag börjar jag jobba heltid igen och jag tror att det kommer att bli bra. Jag försöker intala mig det iallafall och jag hoppas så klart att lillkroppen kommer att orka.  
 
Nu ska jag titta färdigt på handbollen på teven innan det är dags för sista kvällsrundan med Lowe. Sedan ska jag, efter att ha gått upp klockan tjugo över fem imorses, kräla mig ner i sängen och njuta nå' jävulskt av att lyssna på ljudbok en stund innan jag somnar. SÅ förbannat gött ska det bli!