SAKER ATT SE FRAM EMOT
 
Nu jädrar, börjar livet sakta men säkert rulla på igen! Dom senaste dagarna har jag spenderat i sängen och duschen och det kanske inte är det roligaste en kan göra. Idag vaknade jag upp utan feber iallafall och den har hållit sig undan hela dagen, så imorgon är det eder tiger som beger sig till jobbet igen. Möjligt att det kommer bli sjukt segt och jobbigt då energin i kroppen inte kommit tillbaka fullt ut än, men det löser sig. Jag längtar faktiskt väldigt mycket efter alla "mina" barn och även efter mina kollegor. Bara en sån grej som att träffa andra människor och få PRATA lite känns ju som typ världens roligaste grej? 
 
På torsdag efter jobbet ska mamma & Inge åka med mig så jag får hämta mina nya möbler. Hur skönt det känns på en skala mellan ett och tio? Skulle vilja svara tölv på det. Mitt stackars teverum har stått helt orört i snart två veckor så det är verkligen på tiden, Tv-bänk, soffbord och matbord med fyra nya stolar till ska på plats. Fint som snus kommer det bli! Har ju känts aningen onödigt att bo på 106 kvadrat när en endast använt ett rum. 
 
Och på tal om att den här lägenheten är väldigt stor så har jag sprungit på en sanlöst bra lösning som jag är nå' jävulskt glad för. Huset vi bor i är verkligen världens finaste och trots att hyran här egentligen är alldeles för dyr för mig nu när jag är själv så har tanken på att flytta härifrån tyngt mig väldigt mycket. Tänk er då glädjen som infann sig när jag fick reda på att en mindre och billigare lägenhet, vånigen precis ovanför mig, blir ledig i slutet på maj. Kasta mig på telefonen och sa till hyresvärden att jag ville byta och snäll som han är så fick jag givetvis det. Som sagt - det lilla livet rullar på bra.