En lördag för länge sen..
Jag gick igenom bildarkivet på iPhåååånen idag och hittade dom här fina bilderna. Dom är tagna en lördag för ett par veckor sen när jag och min trogna kompanjon Cajsa Mohlin bestämde oss för gå på fest. Jag menar, det var ju faktiskt lördag. Tyvärr var alla tjejkompisar fruktansvärt upptagna med annat, så vi fick ta det sällskapet som fanns tillgängligt— ett gäng med nötter. 
 
Det går att sammanfatta den kvällen med några få ord:
Pest eller kolera. Ovärd taxiresa. Ovärd taxiresa igen. Ensamma på Terrassen. Efterfest. Spela Fifa. Dricka droggar bestående av 98% Malibu och resterande procent av juice. 
 
Jag vet att ni inte förstår nånting, men det var faktiskt kul när man var med. För att vara ärlig får jag nog höja efterfesten till skyarna. En av dom trevligare jag har varit på, faktiskt. 
 
 
Förresten! Ni kan få höra en "Pest eller kolera" som kom upp under förfesten:
"Vad hade du valt? Att slicka insidan eller utsidan av en kondom som din mamma och pappa har använt?".
 
Är det någon som känner sig manad att svara så vet ni vart kommentaren ska lämnas.
#1 - seth rydell

KONGEKONGEKONGE