SÖNDAG

Igår var eder tiger ute och härjade. Vin, öl och drinkar i all ära, men det bästa var givetvis att få spendera en hel kväll ihop med min kompanjon Cajsa igen. Det finns ingen annan människa i denna värld som kan få mig att skratta så mycket och så högt som den människan kan. En riktig queen, med andra ord.

Idag har en ju dock fått känna på att en hade kul igår. Har stundtals trott att huvudet ska sprängas i tusen bitar, så det kändes faktiskt helt ok när djuret åkte iväg till Skövde för några dagar hos "pappa" i förmiddags. Jag har inte varit in form för att gå några långpromenader direkt. Men även fast jag njutit av lugnet under dagen känns det så himla konstigt att inte ha Lowe här hemma och jag längtar redan så himla mycket efter honom. Åh. Mammas fina buse.


Ni ser ju hur ren och fin den lille grisen var igår när vi gått en runda i Forentorp tillsammans med mamma, Inge, lillebror med flickvän och plastbrorsan. Finns det smutsiga ställen så måste han dit och undersöka. Fick duscha av honom med trädgårdsslangen när vi kommit hem och sedan hade vi en jättemysig förmiddag allihopa tillsammans med grill och fika i vår trädgård. Heja våren!