utan mina mjukisbrallor
Ja, det är precis som det låter. Jag sitter här utan mjukisbrallor. Istället för ett par stora, varma byxor så har jag fått på mig leggins idag. Det hade vart bättre med jeans kanske, men waeffah. Jag som är så hård kan nog ta lite kyla. Det känns ganska så naket iallafall. Att jag tar på mig nått annat än mjukz hör ju inte till vanligheterna direkt. Folket i skolan kommer nog få världens chock. Emma Carlzon går i leggins= alla dör i hjärtattack, typ.

Det sög att blogga idag på morgonen. Det finns ju faktiskt inget speciellt att skriva om heller eftersom jag vaknade för en dryg timme sen. Jag tror att jag ska fortsätta sjunga lite och sen ska jag traska upp till Jossi. Vi ska äta guldmål ihop idag igen. Det är the new thing så att säga. Ifall Högqvist joinar återstår att se, men jag får träffa henne sen iallafall. Thank lord for that säger jag bara. En hel dag utan varandra känns jävligt mycket längre. För övrigt hoppas jag på att Elias har gaskat upp sig sen gårdagen. Om inte så smäller det, och det är inte lite heller.