Hej från Växjö
Det är faktiskt Victor som har fått mig att sitta vid datorn. Jag har inte ens tjatat om att få gå hit, han bad mig följa med. Och för er som inte tror mig: Suck my balls.

Allt är kanoners här nere iallafall. Hade inte väntat mig nått annat i och för sig, but still. Vi gör inga större utflykter men imorgon ska vi få tummen ur och åka in till stan och shoppa loss. (Har jag tur får jag med mig max ett plagg precis som vanligt när jag och Victor åker iväg ihop...).

Idag kände jag för att sova länge så jag låg och drog mig i sängen fram till ett. Nådigt gött! Sen har det inte hänt speciellt mycket mer faktiskt. Var ute med Casper en sväng ikväll och kastade boll och sen blev det en liten promenad i vintervädret. Mysigt!

Fruktansvärt intressant inlägg. INTE.

Puss på er. Victor hälsar också.