taggad jävel

Morgondagen lär bli den bästa på länge. Det var way too long sen jag ferrade sist, så förferren tillsammans med mitt underbara Bf1 och Ålle kommer sitta som ett smäck! Jag är sjukt taggad redan nu faktiskt. Jag vill ha fredag kväll nu med en gång. Fast det är klart, det blir inte bra ifall man är sådär övertaggad heller. Det slutade ju inte speciellt bra på nyår till exempel. Jag får ta och lugna ner mig lite med andra ord. Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge. (Värsta ordspråket som finns. Jag hatar det)

Förresten så fick jag sådär hysteriskt ont i magen förut. Sånt där "nervösont" var det också. Jag fattar fortfarande inte varför. Jag har absolut iiingenting att vara nervis över, så varför i hela friden skedde det? Nått jag kan fundera vidare på ifall msn går segt och jag inte kan sova sen.

Nä, mina kära små vänner, jag är hungrig som en varg. Jag vet dock inte på vad. Nått speciellt är det som min tunga letar efter, men den kommer in fram till något bra alls. Jag får ta mig en sväng till köket och se våra skåp har att erbjuda. Jag kan sätta nånting på att det blir riskakor och en kopp te. Det går inte att tröttna på't!

Ifall det blir långtråkigt sen så kan ni hoppa upp och sätta er på att jag återvänder, trots min bloggtorka. Jag är inte riktigt in da zone för det känner jag, men när man har tråkigt duger det mesta. Det vet ju alla.  Smell yah!