Stektorsdag, woho!
Efter tre avsnitt av  "Full Frys" i natt däckade jag endast invirad i en handduk. Frös ju lite lagom sådär när jag vaknade till imorses, haha. Drog mig upp runt halv elva iallafall och hängde med mamma och mormor ner till stan. Fanns absolut ingenting som föll mig i smaken och tur var kanske det. Högqvist ville dra med mig till Lager nästa vecka och därifrån kommer man aldrig hem tomhänt, that's it. Well, jag åkte hem till pappa sen igen och hann väl inte mer än att få av mig skorna när jag fick sms av Ida som undrade om jag hade lust att dra med till badet en sväng och självklart ville jag det. Kastade på mig bikinin och så låg vi där en stund och glassade. Lyckades bara bli iputtad en gång idag, starkt jobbat av mig tycker jag. Tio i tre var jag tvungen att kila för jag hade tid hos tandläkaren. När jag kom dit fick jag lite beröm för min bränna (Känns ju skoj att allt brutalpressande har gett lite resultat iallafall) och sen lyckades jag även bita tandkäringen i näven för andra gången. Jag förstår inte hur jag gör.

Nu funderar jag på att kasta mig ut i köket och fixa lite vattenmelon. Har inte ätit nått speciellt, så det får väl bli min räddning. Har ingen lust att gå omkring med tom mage fram tills att vi ska grilla ikväll, då dör jag förmodligen.

Och förresten! Om jag hade fått en enda önskning hade jag för tillfället önskat mig Bonnie Tylers sångröst. Dra åt helvete, vad grym den är. Haha, jag är helt i extas. Sjuuuukt imponerad.
#1 - Emma

HAHAHAH, ofta du biter na i näven..

#2 - Emma

Hahaha, varå rå? Så går det..