PUSS!
Om du nu vill så...

Jag är din bäste vän, jag är din bäste vän.
När din väg känns tung att gå, när du är mycket långt från din trygga vrå.
När du är ensam ska du tänka på att jag är din bäste vän.

Jag är din bäste vän, jag är din bäste vän.
Om du är ledsen, så finns jag här.
I mina ögon är du alltid populär.
Glöm bort bekymmer, sorger och besvär för jag är din bäste vän.

Det finns säkert många som är smartare än vad jag är och
som kan mer än jag. Men ingen annan kan nånsin älska dig mer
än jag, varenda dag. 

Så låt bara åren gå och låt dina hår bli grå.
Jag hänger med, det kan du lita på.
För jag är din bäste vän. Ja, jag är din bäste vän.

Emma Högqvist, you're the best.

#1 - Fia & Ella

Är du säker på att du verkligen gillar Sverige? Innan du svarar, kolla detta:



http://nutcream.blogg.se/2008/june/argumentation-mot-sverige.html

#2 - Emma

Sicket onödigt tjöt det ska va på vissa alltså..

#3 - Emma

du är förmodligen den bästa människan jag vet!

#4 - Emma

Då kan vi va bäst tillsammans.