Ge mig energi
Jag förstår inte hur jag ska orka träna ikväll. Hela min kropp känns typ lealös'. Jag vaknade för nån timme sen, gick upp ur min egna säng, tog på mig mjukiskläder och satte mig här i Viktors säng med laptopen. Idag mina vänner, idag är jag lam.

Vet ni vad? Igår var jag ju i Lidköping och kollade på min lillebror när han spelade match. Dom spelade skitdåligt i början, men rättade sig till i andra perioden. Min bror lyckades också näta och jag vet inte varför, men nånting hände med mig. Jag blev helt rörd. Det tårades verkligen i ögonen på mig. Haha, vad är det med mig liksom? Är jag gravid eller nått? Jag blev så stolt och glad iallafall. Hade lust att ställa mig upp och bara: "DET DÄR ÄR MIN LILLEBROR, BARA SÅ NI VET!". Nu kände jag att det blev väldigt fjantigt här, så vi går vidare..

Går vidare till vaddå förresten? Jag avslutar här helt och hållet istället. Puss på er.