i feel alive and the world is turning inside out
Åh herregud, här har jag precis legat på fyrafötters och skurat golvet med en disktrasa. Min lillebror är ett riktig smartass ibland så häromadan passade han på att välta ut mitt ena ljus och inte förrän idag fick jag syn på att jag hade torkat sterin typ överallt. Ni ska ju dock inte tro att det hjälpte att gnida lite med disktrasan, jag fick springa till köket efter en kniv och SKRAPA bort alltihop. Roligare sysselsättningar finns ju och varför jag inte tvingade Viktor att göra det vet jag inte. Jag är väl världens snällaste storasyster helt enkelt, he he heeee. (Och han är faktiskt rätt go ändå, min lillebror).


På tal om smartass så har inte jag varit vidare smart idag faktiskt. Jag var huuuur trött som helst i eftermiddags och somnade givetvis i soffan i ett par timmar så ni kan ju gissa vem som kommer sitta uppe och glo som en jävla uggla den här natten också. Men jaja, trots att det har varit en lång dag var skolan som sagt riktigt skoj idag. Vi ägnade hela eftermiddagen åt grupparbetet och ni ska veta hur mycket vi skrattade. Det känns skitkul att treorna i vår grupp går så bra ihop med ettorna. Imorgon ska vi spela upp ett rollspel om homosexuella iallafall och hur jag ska lyckas hålla mig för skratt vet jag inte, men det löser sig säkert, haha.

Mitt te blev precis uppdrucket så jag tror att jag ska förflytta räva till duschen en stund, sen funderar jag på att leta upp nån gammal film att bänka mig framför. Det känns som att det är det enda som faller mig i smaken.

Och just det, imorgon ska jag ta svininfluensa-sprutan. Jag är livrädd.