tråkigaste uppdateringen ever
På nått vänster lyckades somna igår till slut. Sebbe däckade redan runt åtta-tiden, och eftersom att jag hade sovit ett par timmar längre på morgonen så var jag klarvaken. Satte mig med datorn i knät och ba: "tralalala, what to do?". Som tur var loggade Höggan in på msn efter en stund så jag hade nån att snacka massa skit med ett tag. Sebbe vaknade lite till och från och ville att jag skulle lägga mig också, men icke! Jag var lite ego och satt kvar en stund till. Efter ytterligare nån timme hade jag så jävla ont i axlarna att jag knappt kunde röra mig så då bestämde jag mig för att krypa ner i sängen jag också.

När klockan ringde imorses halv sex visste jag knappt vart jag var, men jag tvingade upp mig själv iallafall för att springa och pessa. Sen tänkte jag göra Sebbe sällskap när han åt frukost men jag hamnade här i sängen igen istället och stensomnade, haha. Trevligaste tjejen, that's me! Efter att lägenheten hade tömts på folk vaknade jag till ett par gånger men bestämde mig varje gång för att somna om.

Och här är jag fortfarande, under täcket i sängen, haha. Jag borde ha pluggat en jävla massa idag men jag oooorkar inte. Jag har ätit chips och sett klart på "Sunes jul" istället. Jag är sugen på att se klart filmen vi började titta på igår men gör jag det vet jag nån som blir tjurig, hihi. Lika bra att vänta helt enkelt!

Om en kvart slipper jag vara själv för då kommer darling hem.