När tröttheten smyger sig på
Den här dagen har vart fylld av trevliga saker.

För det första så har det löst sig med precis ALLTING inför imorgon. Förfesten är fixad, vi vet vilket tåg vi ska ta, vi vet vilka som ska med och vi vet hur vi ska komma hem. I vanliga fall hade det inte löst sig förrän nu ikväll, men idag var det speed på oss alltså. Ett par sms och telefonsamtal ba, så var allting fixat! Både jag och Jessica var taggade redan idag i skolan, men känner jag oss (och dom andra girlsen) rätt så lär det inte va fel på festformen imorgon heller. Det ska bli grymt skoj!

Det andra bra var filmen vi såg på Mias lektion. "Krigarens själ" hette den och tro mig när jag säger att det var en av dom bästa, men även en av dom hemskaste, filmerna jag har sett i hela mitt liv. Jag vet inte hur många utav oss som satt och lipade. Jag rekommenderar den iallafall, den var fruktansvärt nyttig att se.

Efter skolan tog jag en promenix ner till stan för att möta upp mamma. Egentligen var det meningen att jag skulle sola innan hon slutade jobbet men det tog längre tid än väntat att ta sig dit pga. min jäääävla träningvärk. Haha, ni anar inte hur stel jag har varit i benen idag. Jag kollade runt efter lite kläder och hittade en klänning och en kavaj som föll mig i smaken. Gick in i provhytten och provade- allt satt som ett smäck! Sen såg jag på klockan att jag faktiskt skulle hinna springa och ta ut pengar och betala innan mamma slutade, så jag rusade ut till första bästa bankomat för att ta ut 400 spänn. "Uttaget godkänns ej" stod det på skärmen och jag fick panik direkt. "Va i helvete, studiebidraget ska ju komma idag!" tänkte jag och ringde upp pappa snabbt som fan och frågade vart mina pengar hade tagit vägen. Och tydligen så har jag fått dom på ett utbetalningskort den här månaden, så för att få ut pengarna måste jag alltså gå till banken. Tycker inte ni att det är lite väl elakt att göra så? Att gå till banken är sånt vuxna gör, inte en liten 18-åring som jag..

Med tanke på nattens dåliga sömn börjar jag bli trött nu. Jag hade garanterat somnat om jag hade lagt mig här i soffan, men nähäää! Icke sa Nicke! Jag ska sitta här och invänta Idol istället och när det är slut ska jag sticka iväg till Meddo ihop med Höggan. Lyckas jag hålla mig vaken i solariet är det ett under, haha.