sunday
Söndagar är aldrig någon favorit, men den här blev ju så misslyckad den kunde bli. Jag var inställd på att få gå runt här hemma och glädjas över en bronsmedalj men så blev det inte. Om Sverige hade spelat uruselt hade jag inte brytt mig så mycket, men tillåt mig: jävla domarjävel.

Så. Då var jag färdig med mitt VM-tjöt, för den här gången iallafall.


Jag ska fortsätta dagen i soffan, jag orkar liksom inget annat. Det är helt stört att helgen redan är över och jag känner mig inte alls redo för en ny vecka med massa jobb, men what to do? Det är bara att bita ihop och njuta av pengarna som rullar in på kontot. Och, som tur är, så gillar jag faktiskt mitt jobb riktigt mycket egentligen. Barn är bäst.
#1 - tea

ååh vad sur jag var efter den där jävla matchen. och inte nog med det så satt jag och studsade upp och ner under hela finalen också. det kanske är tur att vm är slut..så jag kan behålla min hälsa och inte få nån hjärtattack liksom haha.



sv: haha vad söt du är! du får kommentera hur mycket du vill och vad roligt att du gillade låten! älskar den låten. rekommenderar även: jag skulle dö för dig & jag lägger ner (lillebror) - steget. annars hittar du en del musiktips under kategorin "this is music" om du skulle ha musiktorka någon dag haha.



kram!

#2 - Sandy

Nej men min katt är aldrig bitter :D Haha