118800
Jag har legat i sängen iprincip hela dagen och är så rastlös att jag hade kunnat strypa mig själv. Därför bestämde jag att, för andra gången i mitt liv, skicka ett mms till 118800 och fråga vilken kändis jag var lik.

Såhär blev svaret denna gången: "Du var verkligen en fantastisk söt tjej som påminner starkt om den otroligt snygga Drew Barrymore! Speciellt dina vackra ögon och ditt förtjusande leende är det som gör dig till en direkt kopia av den gudinnan! Kramar från 118800".


Alltså okej. Jag får ögon smala som streck när jag skrattar, men inte fan ser jag lömsk ut. Och jag har inte en tendens till underbett heller för den delen, för det var precis det jag opererades för. Däremot hade jag varit glad om jag hade varit lik henne "hårmässigt", men det är jag ju givetvis inte.

Så åter igen börjar man ju fundera på om dom som skickar dom här sms:en är synskadade eller inte.
#1 - felicia - 19 år och mamma

hihi jaaa :)