En vecka på Kreta genom iPhåniz:
Jag kom på att jag lovade er för någon månad sen att ni skulle få se massa bilder från min och Eriks vecka på Kreta. Efter det har det hänt lite allt möjligt, och jag har som ni vet inte prioriterat bloggen över huvud taget. Nu är jag dock på gång igen och eftersom att jag inte har så mycket mer för mig just nu tänkte jag att ni ska få ta er ett litet kik på en bild eller två. Vi kör! 

Vi hade poolhäng varje eftermiddag. Eftersom att jag är en solnörd känner jag att jag är tvungen att påpeka att dessa bilder är tagna andra dagen, därav den dåliga brännan. Lägg också märke till att jag inte bara har ostbågsfärgad bikini, utan att hela min kropp faktiskt ser ut som en. 
 
Tredje dagen hittade vi världens bästa matställe. Maten var hur god som helst och sen kan man ju låta bilderna tala för sig själva. Sjuk utsikt! Vi bytte inte restaurang en enda gång efter att ha varit där, utan valde att bli stammisar. 
 
På dagarna låg vi på stranden och pressade. Värmen var näst intill olidlig vissa dagar, men dom stunderna man trodde att man skulle svimma var det bara att mösa sig iväg ett par meter och ta sig ett dopp i havet för att sen gå tillbaks tills solstolen och steka ett par timmar till. Man ska inte klaga! Sol är ju gött!
 
Jag har redan visat er bilder från Elafonisi Beach, men det gör väl kanske ingenting. Så fruktansvärt fint ställe! Det enda jag vill gnälla lite på är att det var näst intill storm när vi var där. Det kändes som att bli skjuten med spikpistol i ryggen när sanden som flygandes. 
 
Erik var så snygg att jag fick lust att äta upp honom och jag hade världens brunaste rygg. 
 
Spegelbilder är nästan ett måste. På bild nummer två valde jag att bli gravid. Det är skönt att ha den förmågan, att få en liten bebismage när man känner för det, och att kunna plocka bort den när man inte vill mer. Ni kan även skåda Eriks förbannat fula nipplepiercing. Om ni inte ser ordentligt så kan jag berätta för er att den är limegrön och lyser i mörkret. Om jag har bett honom att byta till någon annan? Ja, det har jag gjort sen i maj. Övertalningsprocessen går sådär. 
 
Sista dagen fick vi inte ha kvar hotellrummet och vi gick mest och väntade på att få åka hem. För att inte dö av tristess övertalade jag Erik att möta mig på minigolf. Jag har vunnit EN gång i hela mitt liv men var ändå övertygad om att jag skulle spöa honom lätt. Det började inte speciellt bra för min del och det slutade sämre. Jag blev sur, på riktigt. När vi kom till sista banan slog Erik i bollen på första försöket. När jag hade gjort tre försök och inte ens varit i närheten av att pricka rätt tog jag bollen i handen, slängde i den i hålet, lämnade in min klubba och satte mig och surade. Jävla minigolf.