NU ÄR JAG TILLBAKA
Här har ni ett sadface som har så jäääävulskt ont i en visdomstand ↑
(Älskar btw appen som gör att en kan ta bort påsarna under ögonen för mina har inte varit nådiga idag. Att jämföra dom med icapåsar hade varit en underdrift, inte ens allt smink i hela världen hade kunnat hjälpa mig).
 
Uppdaterigen här har väl varit halvbra det senaste, men ni har faktiskt inte missat speciellt mycket. I torsdags började jag jobba lite grann igen och det känns faktiskt skitbra. Ska jobba lite på halvfart nu i ungefär en månad för att få bästa (och lugnaste) möjliga start efter den här jädra bajssjukskrivningen, men jag klagar faktiskt inte. Fattar ju, och känner innerst inne också, att det är den allra bästa lösningen. Väldigt skönt att vara på banan igen iallafall! Nu är det bara den här stackars tröttheten och koncentrationssvårigheten som ska bli bättre, men det kommer när det kommer. 
 
Igår jobbade jag under eftermiddagen och när vi stängt på jobbet åkte jag och alla kollegorna iväg på julbord. Kan väl inte påstå att jag är någon julmatsfantast men vi var åtminstone på ett jättemysigt ställe och hade en trevlig kväll ihop så jag ska inte klaga. Det blev en senare kväll än vad jag tänkt och på vägen hem bröt vi ihop flera gånger utav sånt där gött skratt som en bara kan göra när en är riktigt trött. 
 
Idag tog lillfamiljen här på Eriksgatan sovmorgon och sen har vi haft en ganska lugn lördag. Efter att Jeppe hade slängt ihop lite lunch till oss här hemma tog vi en promenad till mamma & Inge och för tredje gången sedan typ december startade körde vi ett litet julbak. Omgången med knäck som vi gjorde sist har jag tydligen redan ätit upp? Eh.. jahopp. Göttegres deluxe.