L I S T A
Vad har du gjort idag?
Åh! Idag har jag bara gjort massor utav roliga saker! Jag har jobbat, handlat, hängt tvätt, plockat i och ur diskmaskinen, lagat mat, duschat och tittat på teve. Vardagen bjuder alltid på såna himla överraskningar. 

Hissbild från ett utav dagens moment: färdigjobbad och kvällens matvaror inhandlade. 

Vad har du på dig?
Trosor, sköna byxor och en stor tröja.

Hur mår du?
Jag mår väl bra. Försöker tänka att jag gör det iallafall. Förra veckan var så jävla dålig och jobbig och stressig så allting känns ju bra i jämförelse med det. Har heller ingen huvudvärk som jag haft två kvällar i rad annars. Hurra för det!

Vad önskar du just nu?
Att det slutar snöa nån jävla gång. 

Vad har du ätit idag?
Clementin, thaimat till lunch, thaimat till kvällsmat plus glass och nötter.

Vad ska du göra imorrn?
Svaret finns på första frågan.

Och på söndag?
Först ska jag sova länge och försöka njuta utav att vara ledig innan klockan blir typ 16:00 och i vanling ordning får brutal söndagsångest och tänker tankar som att till exempel säga upp mig och flytta hem till mamma igen. 

Vem saknar du?
Mamma, lillebror & Eskil.

Senaste köp?
Nötfärs, chili, matlagningsgrädde och toalettpapper. Åter igen: vardagen är alltid lika spännande!

Vad skrattade du senast åt?
Skrattade åt mig själv då jag rapade i luren när Jesper ringde förut. Bra humor ändå,

Vad grät du senast åt?
Att jag inte ville lämna västgötaschlätta för att åka tillbaks till Stockholm.

Vem sov du senast med?
Jesper, så klart.

Vad läser du just nu?
Jag kommer inte ens ihåg vad boken heter. Nånting med is tror jag.

Senast sedda film?
Frost eller den nyaste Beck-filmen.

Vilken svordom använder du mest?
"Men för helveteeeeeeeee".

Vem var den senaste som ringde dig?
Ni som hängt här inne ett tag vet ju redan svaret. Ledtråd till er andra: denna person födde mig.

Senast 3 inkomna sms?
"Då tar ni ju er framåt iaf!"
"Ah det är sjukt vad segt det är alltså! Hatar att man är så trött hela jävla tiden".
"Nä du kan ha den, det är lugnt. Kram" 

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
"Trööööökigt".

 

En person du tycker är snygg?
Kelly Severide. Det är alltså en karaktär i en serie, ingen riktigt människa. Skulle kunna kolla upp hans riktiga namn egentligen men jag orkar inte. Vet bara att han tydligen är ihop med Lady Gaga???

 

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Jovana. Försöker febrilt få min gamla kollega tillbaks till jobbet då vi verkligen behöver en till BRA person i arbetslaget och hon är ju fasiken det.

Vart vill du åka just nu?
Någonstans där det är varmt, alt. Falsketa. Båda går bra.