NÅGON I HUSET HAR GOTT OM ENERGI
Det är möjligt att jag har sämre tålamod än vanligt just nu men alltså herregud vad den här herren har kört på idag. Både jag & Jesper har tittat helt förskräckt på varandra emellanåt och mest undrat vad som har hänt med honom? Kommer han alltid att vara sån? Helt galen!
 
- Han är väldigt söt iallafall, sa Jesper efter en stund.
- Nej, idag är han knappt det, svarade jag. 

Det enda positiva med att han röjt runt som en dåre här hemma hela dagen är att han varit supertrött nu under kvällen. Medans han la sig under soffan och sov passade jag på att vila en stund jag med och sen har vi faktiskt haft det ganska mysigt och roligt ihop. Jag passade till och med på att köra lite "vara ensam-träning" med kraken också och det gick över förväntan, för oss båda. Lowe sa inte ett ljud här inne och jag grät bara nästan ute i trappuppgången. Vi gör framsteg! 
 
Om en liten stund kommer världens snällaste mamma hit med alvedon & choklad till mig och efter det hade jag faktiskt tänkt att spendera resten utav kvällen framför nån disneyfilm. Känns som att det är lagom aktivitet både för kroppen och för tröttaste lillhjärnan där uppe i skallen.