2015 - 11 - 18
Var hälsade, vänner och fiender.

Så, vad händer egentligen? Jag skulle inte vilja påstå att livet har erbjudit några roliga överraskningar eller megaspännande äventyr det sista. Faktiskt, om jag ska vara ärlig, så är vardagen inte alls vad jag vill att den ska vara just nu och det känns tungt. Jag har börjat att skriva säkert tio inlägg om detta men har avslutat efter bara någon mening och slängt ihop datorn igen. 
 
Sitter just nu nyduschad och uppkrupen under en filt i soffan. Jesper är ledig och det känns som en jäkla lyx då vi iprincip aldrig spenderar kvällarna tillsammans. För en liten stund sen var vi inne och fikade hos Musse & Mathilda. Också en jäkla lyx - att få bo vägg i vägg med sina vänner. 

 
Och med det här förbannat lama inlägget säger jag väl tack för mig. Jösses, vad segt det är att komma igång med det här när en har varit borta ett tag. Jag räknar inte med att få en enda kommentar eller ett enda litet tips då jag sedan tidigare vet att ni faktiskt är nå' jävulskt dåliga på att lämna spår efter er här, men om ni vill hjälpa mig på traven att få fart på't här så kan ni väl bara hojta till med något litet önskemål om vad ni skulle vilja läsa. Det vore lite kul.
#1 - Anonym

Gillar dina "hört på förskolan" berättelser. Mer sånt! Alltid så kul att höra barnens tankar :)