BULLBAK
Mannen i huset jobbar heldag idag också. Så jäkla trååååkigt! Jag och Lowe följde honom en bit till jobbet imorses och sen tänkte jag att vi skulle gå en ordentligt promenad men det var inte den pälsbeklädde intresserad utav över huvud taget. Styrde kosan hemåt istället och somnade i varsin ände utav soffan en liten stund. Sen ringde mitt moderfoder och frågade om vi ville komma dit och käka middag och det ville vi, så klart. 
 
Efter middagen satte jag och mamma igång att baka. Tanken var att jag skulle förberett en mördeg så att vi kunde göra dumlekakor men tydligen är orken nere på noll idag och jag höll på att börja gråta av att bara titta på receptet. Ni ser - sånna är vissa dagar när en hamnat där jag gjort. Jag hoppas att det försvinner snart.. 
 
↓ En jädra massa goa bullar fick vi ihop iallafall. 
 
Nu ska jag masa mig ur soffan och slänga ihop nån fabulöst kulinarisk rätt ute i köket... Är SÅ sinnessjukt omotiverad till att laga mat alltså, men äta bör en ju göra sägs det. Kanske att jag kör på det som varit min standardmat i snart tre år: potatis och morötter i ugn med egengjord vitlöksdipp. Alltså noll procent på proteinkontot men det skiter vi i idag.