DÅLIGA DAGAR
Det här har inte varit min vecka hittills. Just nu sitter jag i soffan med en sovande älsklingskörv bredvid mig. Försöker samla energi och ladda om med lite positiv inställning men det är inte det enklaste med tre sanslöst dåliga dagar i bagaget. Orken har verkligen varit nere på noll och jag har gråtit för allt och inget känns det som. Minsta lilla motgång blir ungefär som världens undergång. Men men. En måste väl låta sånt här få ta den tid det tar. Det känns lite som att allvaret i det hela har gått upp för mig efter dom här dagarna. Jag är ju faktiskt sjukskriven av en anledning och det får jag försöka påminna mig om flera gånger varje dag.
 
Nu hoppas jag att resten utav den här veckan blir bra! Jag har en del saker att se fram emot och förhoppningsvis hjälper det mig lite. Tillåt mig, listälskarn her self, att punkta upp en liten lista:
 
Fredag: FRISSAN!!!
♦ Lördag: En shoppingtur & middag i grannstaden ihop med Jeppe. 
♦ Söndag: Ettårskalas i Göteborg. 
 
 
Vi hörs, kömpisar.