HEJ PÅ ER.

Vad kul att se att ni är så många som kikar in här dagligen, trots att jag inte visat ett enda litet livstecken på hur länge som helst. Ibland är livet inte riktigt vad en vill att det ska vara och jag har varit sanslöst dålig på att lyssna på min kropp. Kanske att jag berättar mer om detta när jag själv har bättre koll på läget. Vi får se.

Vi är iallafall på plats i vårt nya lilla tempel och vi kunde inte känna oss mer hemma. Trots sina små brister, typ som världens fulaste kakel i både kök och badrum, så är det banne mig världens finaste lägenhet. 


Jag ska försöka börja hänga lite mer här, har jag tänkt. Jag ska bara få ordentlig ordning på tillvaron först. Vi hörs säkert på måndag igen! 

Tills dess: en stor jädra kram och ett tack till er små fjun som hänger kvar här. Det gör mig glad!

#1 - Dixi Wonderland

Vilket drömhus! Ser ut att komma ut en Disney film :D

#2 - Biggeros

Underbart hus!!! Visst är man dålig på att checka upp sig själv.