LIVETS SOLSTRÅLE

↑ Den här fäller sinnessjuka mängder med päls och får mig att vilja dammsuga lägenheten tre gånger om dagen. Han har dessutom blivit en riktig tonåring och lyssnar på cirka absolut ingenting. Ibland undrar en lite om det han hittills har lärt sig bara har runnit ur hjärnan och försvunnit. Inte ens sitt egna namn låtsas han om. Vissa kvällar retar han gallfeber på sig genom sina ständiga försök till att få uppmärksamhet. Allra helst, om den här får bestämma, ska jag & Jesper inte röra varandra, prata med varandra eller ens titta på varandra. 
 
Men den här är också, trots sina mindre roliga små egenskaper, bland det bästa jag har här i livet. Ni förstår inte hur mycket jag älskar'n. Och i situationen där jag befinner mig just nu är jag extra glad att vi har honom. Han tvingar mig att ha någon slags rutin kvar i vardagen och han är verkligen min glädjespridare varje dag. Världens finaste Lowe - du är guld!