LÖRDAGSLISTAN

Har du blivit sydd någon gång?
Ja. Jag är lite osäker på antalet, men om jag inte minns fel hade jag typ fyrtio stygn i käften efter min käkoperation som jag gjorde år 2008. 

Vad åt du till frukost?
Två rostmackor och en riskaka. Riktigt stabilt och näringsrikt..

Vart lägger du din mobiltelefon när du sover?
Under kudden eller på soffbordet beroende på om jag sover i sängen eller i soffan. Och vilken plats jag sover på beror på om Jesper snarkar eller inte. Mvh, människa som hatar ljud.

Vad var det sista du åt?
Fortsätter på det näringsrika spåret - chips.

Vilken är den roligaste träningsformen?
Att gå mellan kylskåpet och soffan :)) Nä men alltså va fan! Varför är det så svårt att få sig själv motiverad till att åtminstone FÖRSÖKA besöka ett gym? Vi bor typ hundra meter ifrån ett.
 
Har du några husdjur?
Vill ju gärna kalla Lowe för min bebis istället...

 
Vad är klockan? 
22:44

Vad är det konstigaste du ätit?
Myror doppade i smält mjölkchoklad. Övertalades alltså av en lärare att äta detta på ett slags skolläger när jag gick typ i femman?

Vad sjöng du senast?
"Slå dig loss, slå dig fri, den tiden den är förbi"..  Min kärlek till Frost har alltså inte dött ut än. Möjligt att den aldrig någonsin gör det.

Vem kramade du sist?
Jesper.

Vad skulle du göra om du fick full lön i ett år utan att behöva jobba?
Känns som att svaret är något cirka alla människor i hela världen skulle gett: R E S A. Fast jag är i och för sig inte någon sån där person som vill åka jorden runt och och sova på stranden och ha mig. Och jag vet inte om jag hade velat vara utan Lowe heller så näe.. jag vettifan alltså. Antagligen hade jag bara köpt en jävla massa skit för pengarna.

Är du vidskeplig?
Yes.

Vad gjorde du 8.00 imorse? 
Sov som en liten gris.