2015-10-04
Produktiv söndag det här, än så länge iallafall. Jag och Lowe gick en långpromenad imorses och när vi kom hem vek jag massa tvätt som legat framme sen i torsdags men som jag inte funnit någon som helst ork att ta tag i. Sen har jag mest gått och plockat. Det kan en ju göra hur länge som helst. Eller är det bara här hemma som det går? I det här hushållet är vi makalösa med att släpa fram saker och sen bara låta det ligga spå alla möjliga ställen i hela lägenheten...
 
Funderar också på om det kanske är dags att ta tag i det här med lite packning. Vi flyttar ju tydligen om mindre än en månad? Vad fan hände med tiden? Och trots att vi har flyttat ett par gånger nu den senaste tiden så går tankarna som så att "vi har inte så mycket att packa ner" och "det går jättefort när en väl har börjat". Fast så är det ju inte riktigt. Vet själv att jag kommer sitta här i lägenheten sista veckan innan flyttlasset går och ha panik över både det ena och det andra. Men det där med att jag får panik är väl i och för sig ofrånkomligt, jag får ju det för lite allt möjligt. 
 
Men bla bla bla.. usch, vad jag känner mig tråkig och negativ och på riktigt skithumör. Jag kommer tillbaka hit igen när det har gått över istället. Vi kan ju hoppas att det inte dröjer så lång tid.