DEN TRADITIONELLA SÖNDAGSLISTAN

Hur gammal är du?
Tjugofyra.

Hur gammal känner du dig?
Idag känner jag mig som hundratjugofyra.

Vad har du gjort i dag?
Jag har varit på Ikea och blivit ungefär åttatusen kronor fattigare. Känns ju kul. Fast vi köpte faktiskt en ny soffa, två skitsnygga hyllor, nya filtar eftersom Lowe bitit sönder cirka alla vi har hemma just nu och så blev det lite annat smått och gott så en ska inte klaga. Fina grejer!

Vilken film såg du senast?
Waiting. Ganska dålig faktiskt. Om inte jättedålig, när jag tänker efter.

Vem ringde du senast?
Mamma eller lillebror, jag minns inte. 

Är du rädd för blod?
Blod är en utav mina tre fobier här i livet, så ja. Det skulle en ju kunna säga.

Vilken färg är dominerande i din garderob?
Haha, Jesper låg bredvid datorn nu och läste frågorna och gav mig svaret. "Svart, som ni vet, mina små followers". 

När vaknade du idag?
07:30.

Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
Någonstans där det är varmt och solen lyser. Någonstans där jag kunde ligga i en solstol, lapa sol och läsa böcker och bara tänka på ingenting. Jävlar vad jag hade behövt det just nu. 

Vad lyssnar du på just nu?
Masterchef på teven och Jesper som står i köket och steker köttbullar och sjunger "Your song". 

Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?
Coca Cola Zero - vitlök - turkisk yoghurt - potatis - morötter.

Vem är din favoritkändis?
Mia Skäringer. En sån jäkla quuen!

Vad är du på för humör just nu?
Ungefär samma underbara humör som jag var igår. Känner mig sådär äckligt likgiltig till allting och ångesten har legat på lur idag också så jag är bara less på allting typ? Sa faktiskt rakt ut till Jesper nyss att jag har hamnat i nån tråkig period här i livet. KAN DET BARA GÅ ÖVER???

Snarkar du?
Möjligvtis när jag är riktigt förkyld, men annars så är det killarna i det här hushållet som står för snarkdelen och det ordentligt också. Perfekt när en självdiagnostiserat sig med sjukdomen misophonia :))

Vilket är ditt favoritgodis?
Öh.. allt? 

Vad sa du senast?
"Det kan la va lite mysigt".

Vad har du på dig just nu?
Gråa mjukisar, svart linne, svart stickad tröja.

Vad har du i dina fickor?
Om en skulle ta sig en titt i fickorna på min jobbjacka skulle en hitta det mesta - kottar, stenar, kastanjer, pinnar, grus, oanvänt och använt snorpapper, telefonlistor, toffsar, läppsyl, vantar. Typ det.

Hur många gånger har du flyttat?
Jag har flyttat tre gånger under tiden som jag bodde med mamma. Sen flyttade jag ju själv upp till Bålsta och efter det har jag och Jesper flyttat två gånger ihop. Och om typ två veckor flyttar vi igen. Med andra ord får det fan i mig vara färdigflyttat sen. 

Senaste filmen du såg på bio?
Jag frågade Jesper om detta. "Öh, det var nån gång uppe i Stockholm vi var på bio senast ju.. du hade ju jackan på dig och somnade till den filmen. The drop hette den nog". :))