FASHIONTISDAG OSV.

Ni kan kalla mig för modegurun. Kan ibland känna att det är tråkigt att ha ett jobb där en inte kan klä sig i något supersnygg utan att vara livrädd för att det ska gå sönder eller bli nerfläckat, men mest tycker jag faktiskt att det är så jävla gött. På med ett par jeans och en tröja och väl på jobbet slänger en på sig det bästa av allt: fleecetröjan. Den jag har på mig på bilden är egentligen illblå med orange detaljer. Med andra ord antagligen det fulaste plagget jag äger, men jädrar va go den är vettni. 
 
Har för övrigt världshistoriens värsta huvudvärk för andra kvällen i rad. Förstår inte var den kommer ifrån heller. Stress? Dålig sömn? En kombination? Ont gör det iallafall och jag vill egentligen gå och lägga mig prick nu för att sova bort skiten. Men så har en ju en sambo som är iväg jobbar och en hund som behöver gå ut en gång till nu ikväll för att inte kissa på sig under natten så det blir inget med det. Ska hälla i mig ännu ett glas med cola och hoppas på att koffeinet hjälper lite grann mot skallebanket. 
 
Imorgon är det onsdag och jag, min närmsta kollega och "våra" barn ska gå på teater på förmiddagen. Kan redan nu känna hur slut i lillhjärnan jag kommer vara lagom till lunchen då vi är tillbaka och en har räknat barnen och tittat efter gula västar fem gånger i minuten, ungefär. Men det ska så klart bli kul! Jag har ett bra jobb.