SEG MÅNDAG
 
Vilken sanslöst lång dag det här har varit och det trots att jag hade sovmorgon idag. Men måndagar är ju alltid måndagar och dom brukar bjuda på det mesta på jobbet. Jobbade iallafall till halv fem innan vi satte oss i bilen och åkte iväg till Skara för att ha möte fram till klockan sju och sen hem igen och hämta Lowe som varit hos mamma under eftermiddagen. 
 
Jesper jobbar sent idag så jag får spendera kvällen i min ensamhet. Många gånger kan jag tycka att det är skönt att komma hem till en tom lägenhet och bara få vara lite för mig själv efter jobbet, men idag känner jag mest att det bara suger? Hoppas att jag orkar hålla mig vaken tills mannen kommer hem så en åtminstone hinner få sig en kram innan dygnet är slut. Och om inte annat så får en väl trösta sig med att ens favoritprogram i hela världen börjar om tio minuter.