IMORGON SKA JAG BLEKA FJUNEN
 
 ↑ Imorgon ska det här trasslet till hår få sig en omgång med färg hos frisören. Plånboken vrålar hysteriskt nej men vad gör en inte? Efter att ha gått runt med jordens vidrigaste utväxt alldeles för länge kommer morgondagens besök vara värt varenda öre. Har dock fortfarande inte bestämt mig för om jag ska bli mer eller lite mindre blond. Älskar att ha  typ samma nyans på håret som Elsa i Frost samtidigt som jag skulle vilja prova något mer naturligare, men jag vettifan alltså. Ångrar mig cirka varannan timme, så vi får väl se hur jag ser ut när jag är klar. Det kan ju iallafall inte bli sämre. 
 
Just nu sitter jag & sambon i soffan och göttar oss. Eftersom att vi sällan är ledig ihop på helgerna passade vi på att mysa te't lite extra idag med både pizza och choklad. Tänka sig va? På en helt vanlig måndag! Sanslöst vad en tar ut svängarna ibland alltså. #yolo 
 
Nu ska jag googla vidare på "blonda nyanser" och se om jag kan hitta någon bra inspiration för imorgon, och det lär jag väl sitta med fram till klockan 21:00, då det är det dags för mitt favoritprogram — Heja Sverige. Har sagt det förut och säger det igen, att har ni inte tittat på't så gör det. Världens bästa program är det.