DEN TJUGONDE SEPTEMBER
Hallå där!
 
Idag lyser faktiskt solen i lillstaden här på schlätta och här hemma är samtliga i familjen sådär skönt söndagströtta som en alltid tycks vara. Vid tio satte vi oss i köket och käkade frukost tillsammans innan vi mötte upp mitt lilla moderfoder och tog en promenad ihop med hundarna. Passade på att hoppa in på Willys och handla allt möjligt gött att förtära under dagen. 

Idag har vi nämligen inte tänkt att lämna hemmet mer än då körven behöver ut och kissa. Jag har suttit vid Netflix en stund nu och försökt hitta någon bra serie jag & Jeppe kan kika på tillsammans men jag är ju lite kräsen med sånt där så jag vettifan. Har sett att många har skrivit om Narcos så den kanske en ska ge en liten chans? Vi får se!
 
Både snygg frisyr och framför allt jävligt snygg utväxt. Ibland får en te't alltså.

#1 - MADDISENJ.SE

Vilken härlig söndag!

#2 - Dixi Wonderland

Netflix är rätt farligt för de blir lätt att man fastnar framför en grym serie ;)