EN KORT UPDATE.

Hej på er!  
 
Ville mest bara kika in här och berätta för er att jag fortfarande lever. Livet har bjudit på både det ena och det andra dom senaste dagarna och jag har känt mig helt kaputt både i huvudet och i lillkroppen. La mig klockan nio igår och somnade som ett litet barn. Som sagt - helt jävla slut. 
 
Bjuder er iallafall, som vanligt, på en liten bild på lusen tills vidare. Kanske att det kommer upp en selfie nån gång fram över för att bryta mönstret lite men jag väntar lite med det tills jag slutat känna mig fulast i världen. En gör ju det ibland. Eller? Är det bara jag? 
 
Nu är min rast slut så nu äre dags att dra ut mot gården och jobba sig lite. Två och en halv timme kvar tills jag får cykla hem till lilla familjen. Tjoho! Det längtar jag efter. Både efter killarna men kanske mest efter duschen och soffan. Och Idol.