EN LITEN LISTA

Stänger du av mobilen när du sover?
Eftersom att jag använder den som väckarklocka vore det väl ganska dumt.

Vem såg dig senast naken?
Någon utav killarna i den här familjen. I det här hushållet låser en sällan dörren då en till exempel duschar och killen med fyra ben brukar mer än gärna ligga precis vid duschkabinen och slicka i sig vattnet som rinner ut. Skönt med egentid osv...

Hur kommer du se ut om tjugo år?
Ganska svår att veta då jag inte är superbra på att se in i framtiden men en kan ju hoppas att en är en relativt fräsch blivande fyrtiofemåring.

Hur var du på dagis?
(Det första som slog mig med denna frågan var att jag kom på mig själv med att faktiskt bli irriterad på riktigt över att det stod DAGIS men det hette ju faktiskt så på den tiden jag var liten). Jag tror att jag säkerligen var ganska jobbig och framför allt tjötig emellanåt men har alltid fått höra att jag älskade att vara där och var en "riktig dagisonge", som min mamma säger. Grät nämligen inte då jag blev lämnad utan när jag blev hämtad...

Hur är du att ha som arbetskamrat?
Jag hoppas ju så klart att jag är en bra kollega. Men om vi ska gå lite djupare in på den här frågan så kan jag vara ärlig och säga att jag ibland är rädd för att uppfattas som bossig ibland. Jag är en sån där människa som får ryck ibland och då är jag ganska snabb på att styra upp saker och ting. 

Är du rädd för att få hängbröst?
Inget jag drömmer mardrömmar om direkt och om en nu får det efter att ha ammat ett barn eller två så tror jag inte att jag kommer bry mig speciellt mycket. Om en blir gravid någon gång så vet en väl om att det är sånt som blir. En struntsak, kan jag tycka.

Tror du att gud är en man eller en kvinna?
Jag tror inte på gud över huvud taget så jag har svårt att svara på det.

Hur homo är du på en skala 1-10?
Hundra procent homo sapiens. Noll procent homosexuell.

Tror du på utomjordingar?
Nja, det gör jag väl inte.. Jeppe har dock tittat på massa dokumentärer om det det sista och berättat lite, så kanske att jag skulle ändra mig om jag tittade på't själv.

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Jag är ju lite utav en periodare med det där. Kan hitta en maträtt som jag tycker är god och då äter jag den typ varje dag i flera veckor tills jag nästan kräks på't. Men något som jag aldrig någonsin känt mig trött på är kyckling & rotsaker i ugn med hemmagjord vitlöksdipp. Alltså SÅ jävla gött. 

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Äter varken soppa eller skaldjur så en skaldjurssoppa hade väl verkligen varit bottennapp.

Ljuger du?
Kan säkert hända att en drar en nödlögn ibland, men det händer väldigt sällan.

Har du kysst en polis?
Svar ja.

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?
Nu har ju inte jag något körkort så jag hade ju fått möta honom isåfall och det hade jag väl absolut kunnat göra om det hade behövts. 

#1 - Emma

hahaha va kul, Milo sitter också utanför duschen och riktigt skådar.. och som du skrev - slickar i sig vattnet som runnit ut. till och med vattnet på mina ben slurpar han i sig :)))

Svar: Haha, då är dom två om den saken också. Slickar alltid lite extra mycket då en rakat benen också - jäklar va gött det är, tydligen...
Emma