H A L L Å
 
För några timmar sen satt en i soffan på sin rast och roade sig med att ta selfies, tydligen. Om jag har pyjamas på mig på jobbet? Näpp, men jag förstår att en lätt kan tro't! Beställde tröjan och lite annat krafs från Lager 157 här om dagen och den här är faktiskt en favorit i garderoben. Så jäkla skön! Och jag är ju mycket för sköna kläder, vet ni ju. Skönt går ganska ofta före snyggt - en får lätt det tänket när en jobbar med det jag gör. 
 
Funderar också på efter att ha granskat bilderna lite mer noggrannt hur jag egentligen tänkte då jag bokade min kommande tid hos frissan? Det fanns tider både förra och nästa vecka men jag valde tydligen att skjuta fram det till den 29 september. Kommer med andra ord se riktigt fräsch och go ut fram tills dess... Herregud. Varför envisas en ens med att vara blond? Svaret är så klart för att jag trivs allra bäst med att vara ljushårig men jösses vilket slit det är och vilka sanslösa summor med pengar en lägger ut på't. Kostar mig nästan femtonhundra spänn varje gång jag bleker fjunen. 
 
Imorgon är det torsdag och då slutar jag tidigt. Göttigt värre! Sen är det fredag och efter det kommer helgen och det kommer bli min & Jeppes första lediga helg tillsammans på jag-vet-inte-hur-länge. Hela lördagen och hela söndagen kommer vi ha tillsammans. Vad ska en hitta på tro? Nåt extra festligt kanske för att verkligen fira detta mirakel? Eller så kanske vi börjar bråka om nåt riktigt ovärt på fredag kväll och är osams tills på söndag :)) Skulle inte bli det minsta chockad då det var exakt det som hände när vi hade varit ifrån varandra fem dagar i våras och vi båda var så himla glada över att vi skulle ses igen. #perfectrelationship osv. Men äh! Alla bråkar väl ibland!